četrtek, marec 04, 2010

Krompirjeva musaka


Včeraj sem po kar lepem obdobju spet jedel musako. No, ne mislim po dolgem času. Musako bi lahko jedel vsak teden. Tudi tokrat, kljub temu, da sem kuhar po poklicu, jo je pripravila draga, saj lahko z zagotovoztjo povem, da naredi odlično. Enostavno boljšo od mene.
...

...
Za celotno pripravo je rabila naslednje sestavine: krompir, mleto meso, jajce, kisla smetana, sol in malo vegete. Najprej je na drobno nasekljani čebuli prepražila meso, ki ga je solila in posula z vegeto in ga dobro predušila. Medtem, ko se je meso dušilo, je pripravila krompir. Olupljen in dobro opran krompir je narezala na tanke kolute in posolila. V pekač je tako narezan krompir lepo naložila v dveh ali treh plasteh, potem je na to porazdelila še dobro predušeno meso, vse skupaj pa je pokrila še z eno plastjo krompirja in vseskupaj porinila v ogreto pečico.
...

...
Po dobru uri pečenja, je v posebni posodici dobro premešala kislo smetano in jajček, malo posolila, in celo musako prelila s tem. Musako je ponovno postavila v pečico še za deset minut in jed je bila gotova. Ostalo jo je na koncu še za eno porcijo, kar sem pa seveda imel danes za kosilo.
Mi je pa odlična kuharica obljubila, da me bo pocrkljala z musako še ta mesec. Musaka rules. Ne ne. Ana rules.

Ni komentarjev:

Objavite komentar