četrtek, januar 21, 2010

Novi t'gmašni nedeljski čevelci


Včerajšnja nakupovalna mrzlica mi je dodobra izpraznila denarnico. Po daljšem obdobju ogledovanja in probavanja novih "plesnih" čeveljcev, sem naposled le postal ponosni lastnik zimskih pohodnih obuval.
...

...
Za lažjo uporabo in predvsem varnejše počutje, pa sem si za zraven umisll tudi derezice, in sicer dvanajst zobe. Zdej pa takoj na plesišče...
...

...
Ker pa sam, izgubljen in ne preračunljiv, ne smem tavati po trgovinah, sem seboj vzel še svojo drago, da mi tudi svetuje pri racionalnosti mojih nakupov. No vsekakor se je ta poteza izkazala za uporabno. Si pa seveda moja luba ni mogla pomagat, da nebi še nekaj zase kupila.
...

...
Tako je bil učeraj popoln potrošniški dan. Ona pa je prišla do novega bord in vezi zanj, kar jo je skupaj prišlo nekoliko ceneje kakor mene. No pa vseeno. Pomembno je to, da sva oba vesela oddivjala domov z polnim prtlažnikom robe. Zdej pa samo še probat najin nakup. Kmalu.
...

...
Tkole bo pa zgledal, ko ji bom sestavil kupljeno opremo.
...

...

Ni komentarjev:

Objavite komentar