torek, december 22, 2009

Božično-novoletni koncert OML


Ne davno, in že kar tradicionalno, sem dobil povabilo, da obiščem Katjin koncert. Ker sem bil že nekajkrat prijetno presenečen in sem se na njenem koncertu počutil sila domače, sem se tudi tokrat z veseljem udeležil dogodka. Vabljen sem bil na tradicionalni božično-novoletni koncert Orkestra mandolina ljubljana, ki je potekal v prostorih Slovenske filharmonije. Tokratnja koncertna rdeča nit je bila "Musical".
...

...
Orkester mandolina ljubljana (OML) pod vodstvom dirigenta Andreja Zupana že zadnjih pet let prireja tematske koncerte za božično-novoletno obdobje. Do sedaj sem obiskal vse, samo prvega žal ne. V vseh teh letih so pripravili od "Večer operne in baletne glasbe", potem "Večer filmske glasbe", "V 80 minutah okoli sveta", "Pop & Rock večer", "Balkan žur" in na koncu še "Musical večer". Iz naštetih večerv in koncertov pa so tokrat posneli tudi koncertni CD, ki je bil sneman na vseh teh koncertih in vsebuje vse najboljše hite, ki so jih zaigrali. Tako so poleg dveh studijskih CD-jev v svojo zbirko postavili še en CD in to "OML - live '05 - '09".
...

...
Za prvi del glasbenega večera so nam pripravili kar lep spekter. Odigrali so nam:
*
(iz muzikala Hair)
*
(iz muzikala Hair)
*
(iz istoimenskea muzikala)
*
(iz istoimenskega muzikala)
*
(iz muzikala Fantom iz opere)
*
To so nam pripravili za prvi del. Pri izpeljavitvi tega večera pa sta OML-ju pomagala še vokalistka Nataša Krajnc in komorni zbor Krog.
...

...
Za drugi del pa so nam pripravili naslednje vrhunsko odigrane in izbrane skladbe:
*
(iz muzikala Evita)
*
(iz istoimenskaga muzikala)
*
(iz muzikala Cats)
*
Gangster Čombe, Mačja knjiga, Veselica
*
(iz muzikala My Fair Lady)
*
(iz muzikala Zgodbe z zahodne strani)
*
... in s tem so zaključili prelep večer. Zagotovo se bom udeležil tudi kakega koncerta, ki bo potekal preko leta.
...

...
Drugače pa Orkester mandolina ljubljana deluje že kar od leta 1974, polnih 35 let. Za seboj ima že dva studijska albuma, in kot sem napisal, sedaj še tretjega, ki pa je "live" izvedba in je sneman na koncertih. Na albumu so skladbe, za katere so priredbe napisali člani orkestra kar sami, dostikrat pa so na svoj oder povabili tudi znane goste, vokaliste kot so Nuša Derenda, Zoran Predin, Nataša Krajnc in podobni. Vsekakor njihovi koncerti so vredni ogleda.
...

...
Za prijetne večere, ki mi jih Orkester mandolina ljubljana pričara ko sem na njihovih koncertih, se jim iz vsega srca zahvaljujem. Za vabila na njihove koncerte pa se lepo priporočam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar