sobota, november 06, 2010

Slike, poslikave in nalepke - "Afrika"

...
...
Kot je že z naslova mojega bloga razvidno, sem ljubitelj umetnosti, ki nastaja s pomočjo spretne roke in prave izbire barve, ki jo s čopičom nanašamo na platno. Ker sam nimam te sreče, da bi imel spretno roko, sem se raje posvetil fotografiji. Kljub temu pa vseeno rad pogledam lepe in kvalitetne slike.
...
...
Predkratkim sem spoznal nekoga, ki absolutno spada med take umetnike. To je Simona Indihar iz Ljubljane. Njeno delo je raznoliko in izredno privlačno našim očem. Izdeluje slike narave, živali, abstraktne slike, morje, rože, tihožitja, drevesa - tudi eksotična kot je japonska češnja, akte, znamenitosti slovenije, poslikave sten, nalepke za dekoracijo naših sten, poslikane in naslikane ure in še in še. Ker se mi zdi njeno delo vrhunski in bi vsekakor tudi sam imel njeno delo obešeno v svojem stanovanju, kar bom tudi imel, sem se odločil, da vam predstavim njeno delo. Tokrat vam predstavljam le del njenega širokega spektra dela pod naslovom "Afrika", ostale dela pa v naslednjih objavah.
...
...
Ukolikor vas zanima njeno delo obiščite povezavo, ki se skriva v odebeljenem delu. Priporočam.
...
...
Takole pa izgleda slika v nastajanju in končni izdelek.
...
...
...
...
Na tej sliki pa je zgornji dodala afriško bojevnico, ki prekrasno obogati celotno poezijo slike.
...
...
In še nekaj končanih mojstrovin. Če vas rasnično zanimajo te slike in bi si radi ogledali še kakšno sliko več, obiščite to povezavo.
...
...
...
...
Ker v večini naših domov kuhinjske mize, dnevne sobe in razne police krasijo rože, vam v naslednji objavi predstavim rože, ki bojo ponosno krasile vaše stene.
...
...

Ni komentarjev:

Objavite komentar