sreda, december 08, 2010

Predmiklavževo odpiranje sezone

...
...
V nedeljo me je sončno vreme ponovno zvabilo v naravo. Tokrat nisem pobegnil z pohodniško družbico, ki je tokrat šla na Sabotin, ampak z svojo drago. Odšla sva v Zagorje, kjer sm jo jaz z Avgustom in Primožom smuknil na smučišče Marela. Nekaj več o tem smučišču si lahko preberete v eni od mojih predhodnih objav, ki se skriva v odebeljenem besedilu.
...
...
Tokrat smo imeli na srečo res prečudovito napoved. Za kratek čas se je hotela prikrasti megla, a jo je rahel decemberski vetrič kar hitro razpihal.
...
...
...
...
Prav to nedeljo se je smučišče Marela uradno odprlo, zato je bila proga, po kateri smo viugali, odlično utrjena in pripravljena. Res idealni pogoji za odprtje moje smučarske sezone. Tokrat sem po dalšem obdobju (od rahle nesreče) ponovno pripel "raketo", in lahko vam zaupam, da se ji ime še vedno lepo poda.
...
...
Na poti domov na odlično kosilo, ki sta ga pripravljali moja draga in moja taščica, smo se še malo naužili pogledov na idilično zasneženo okolico in jo seveda arhivirali. Letošnjo smučarsko sezono bo to smučišče zagotovo beležilo še nekaj mojih obiskov.
...
...

1 komentar: