ponedeljek, avgust 03, 2009

Iz zaprašene skrinje


Kadar se spravim kaj pospravljati, naletim na nekaj, kar me zmoti in zato stvari ne dokončam v planiranem času. Našel sem staro in zaprašeno skrinjo, v njej pa tole.
...

...
Takole je noja babi včasih prala avto na našem dvorišču.
...

...
V pomoč pa ji je bil nadobudni in razigrani fantič.
...

...
Mislim, da je bilo tole kampiranje na Završnici.
...

...
Završnica pa bi lahko bila tudi spodnja slika. 
...

...
No za to slko pa vem kdo in kaj je. To je slikano pred našo garažo, na sliki pa je moj starejši bratec z "prštolo" za pasom.
...

...
Izlet na Vršič.
...

...
No na tej sliki pa je moj oče. Fant ki sedi na pokrovu avtomobila je on. Za ostale pa nism čisto prepričan kdo je kdo.
...

...
No na spodnji sliki pa je lastnik avtomobilov, ki so bili na slikah. Moj dedi v Piranu.
...

...
No to je nekaj malega iz skrinjice v kateri se skriva še veliko porumenelih slikic.

Ni komentarjev:

Objavite komentar