torek, avgust 25, 2009

Elle


Žijo!
...

...
Žijo! Spet jest :). Tisti k' še ne veste kdo sm, sm Elle. No uglaunm jest sm ful fino. Medtem k jest uzuni divjam in lajam na vse k mem pride in probavam vse kar najdem, moja lastnica Beti in njen oči Borut malata in urejata spodnje prostore mojega novega domovanja.
...

...
No, kot sm že rekla, med tem k onedva pridno delata, se jest podim za vsemi metuljčki k' letajo zuni. Učasih si nesem vn še kej tazga k' ubistvu pripada Beti in se igram z njim.
...

...
Mislim, da mi ni treba razladati, da me kostke za sladico, brez problema za kako minutko ali pa le del nje, predrami in se za tist trenutek neham igrat.
...

...
Od vsega pa so mi izredno pri srcu čevlci ali sandalci od Beti. Še dobr da ona mala v kleti in ne ve, da se jest igram z njimi.
...

...
Še kratek sprehod pred...
...

...
... kratkim počitkom.
...

...
Med tem, ko jest še poležavam, pa Betka in njen oči ustvarta prave mojstrovine. Komaj čakam, da se zapodim po novi sobi.
...

...
Poglej, kako sta razgled zrihtala. Tuki bom pa jest lajala notr al pa vn kdr se mi bo zahotel.
...

...
No, to je to. Kako zgleda in kako je počutje v novi sobici pa vam povem naslednič, k' jo bom prevohala. Lepo bodite. Woooow!

Ni komentarjev:

Objavite komentar