nedelja, september 09, 2012

Da bo podpeka in ne "prepeka"


Lansko leto, sem v dobri veri in obilju poklicnega znanja, hotel pripravit piščanca na nekako nov način. Piščanček je bil pripravljen in začinjen, krompir in zelenjava kot priloga očiščena in olupljena. Pa začnimo. Ogenj, ki je bil najmanjši problem, mi je na koncu naredil največjo škodo, poleg tega, da sem se seveda zasedel ob dobri glasbi in hladnem pivu, kar je pripomoglo k zaključku. Pripravi "piščanca presenečenja".
...

...

No, ker se je družabno popoldan ob kitari in pivu zavleklo nekoliko predolgo za peko in ker sem imel pretežko roko pri nalaganju na ogenj, se je priprava in peka "piščančka presenečenja" predčasno zaključila. Na kratko rečeno je pridobil prav lep sijaj na svoji črno zapečeni skorjici. Da se bom v prihodnje izognil takim nevšečnostim, sem si pripravil boljši prostor za to. Druženje ali družabni popoldnevi pa tudi ne bodo delali ovir, saj mi novi prostor omogoča lažji nadzor nad samo peko.

...

...

Prva in najpomembnejša stvar je bila izbira prostora, saj se morajo pri tem skladati varnost, ekonomičnost in seveda sam prostor delovišča.

...

...

Po ureditvi prostora je bilo potrebno urediti tudi podlago, katero sem na koncu tudi zabetoniral in obogatil z šamotno opeko. Potrebno bo le še stene lepo obdelati in črna kuhinja je pripravljena.

...

...

Sedaj pa je potrebna le prava priložnost in "piščanček presenečenja" bo pripravljen tako kot se šika.

Ni komentarjev:

Objavite komentar