sobota, marec 26, 2011

Oslič v pečici



Sem že skoraj pozabil na  tole. Oslič v pečici. Ker sam nisem ravno pretiran ljubitelj cvrtja, si veliko pomagam z pečico. Tokrat sem za kosilo pripravil osliča. In to ne na klacičen način kot ga uživa večina, ocvrtega z kakšno krompirjevo solato ali kaj podobnega, ampak lepo zapečenega v pečici s krompirčkom.


Za prilogo k osliču sem se tokart odločil za pečen krompirček, saj se lepo poda k njemu. Nalupil sem nekaj srednje velikih krompirjev, jih narezal na kocke in jih dodobra nasolil. Preden sem nasoljen krompir stresel v pekač, sem ga polil z segretim maslom, ki mu da nežen okus in lepo aromo. V pečico sem ga postavil na zmerno temperaturo, saj nočemo da se nam izsuši. Temperatura današnje peke se je gibala med 150 in 180 stopinjami celzija.


Medtem, ko se nam krompir že pomalem peče, pa pripravimo osliča. Osliča lahko uporabimo zmrznjenega ali pa odtajanega. Razlika je le v tem, da zmrznjen v pečici spusti nekoliko več vode. Kose osliča dodobra nasolimo in jih postavimo v pekač, ki smo ga predhodno naoljali z oljčnim oljem. Posujemo ga z posušenim ali pa na drobno nasekljanim svežim česnom, pokapamo z nekaj kaplic limoninega soka, nekaj kaplic belega vina in postavimo v pečico ko je krompirček skoraj že na pol gotov. Na osliča lahko poljubno postavimo tudi kakšno vejico rožmarina, kolut paradižnika ali kaj podobnega.


Ko oslič in krompirček dobita lepo zlato barvico, sta gotova. Še vroče postrežemo z zeleno ali kakšno drugo solato, in se prepustimo užitkom. Naj ne bo peka osliča in krompirja predolga, saj se lahko izsušita in s tem izgubita vse svoje čare in okuse. No, pa dober tek.



3 komentarji: