četrtek, julij 02, 2009

Eni na Otočec, drugi v Codroipo


Bila je sobota. Čas Otočca, čas norenja. Mi pa smo jo ubrali raje na nekaj drugega, nekam drugam. Šli smo na Lauro Pausini.
...

...
Sicer družba ni bila tako "glumazna" kot na vseh podobnih prireditvah, ampak to še ne pomeni, da ni bila prijetna. Nasprotno od tega.
...

...
S Katjo in Tanjo je bil dogovor, da obiščemo ta koncert že kar nekaj časa dorečen. Odpravili smo se v Italijo, natančneje v malo vasico Codroipo.
...

...
Codripo je mala vasica v kateri sameva majcena graščina Villa Manin. To je graščina, v kateri se je pojavil že marsikateri znani pevec ali igralec. Poleg koncertov tu prirejajo tudi znane predstave in igre. Prostor je sicer kar majcen, a toliko bolj bogat.
...

...
Ko smo vstopili v graščino smo takoj opazili velik oder in tribune, kjer se bo dogajal naš željen dogodek.
...

...
...

...
In začelo se je.
...

...
Lahko samo napišem, da bi mi bilo žal, če ne bi uspel obiskat tega nastopa in  poslušat tega vokala, ki ga premore Laura.
...

...
Na trenutke me je kar prelival in oblival hladn občutek. Ni bilo mrzlo. Bila je koža. Tista dobra, "kurja" koža.
...

...
Vesel sem bil, da nisem zamudil tega koncerta. Bil sem nadvse presenečen nad nastopom. Bilo je nad vsemi pričakovanji. Laura hvala ti za prelep večer. Pravtako hvala tudi Katji in Tanji za prijetno družbo. Mislim da bomo še kakšen podoben koncert skupaj obiskali. Bilo je lepo.
Ukolikor koga zanilma kakšen vokal ima nastopajča, ali pa če se le želi prepričati o pristnosti njenega glasu, naj si ogleda to!

Ni komentarjev:

Objavite komentar